Door op 27 februari 2015

PvdA politiek café met Mei Li Vos

Op 08 maart 2015 organiseert PvdA Wageningen een politiek café. De bijeenkomst staat in het teken  van “Goed werken en wonen in Gelderland”.  Tweede Kamerlid Mei Li Vos zal o.a. spreken over het belang van de verkiezingen voor werkgelegenheid, de marktwerking en het wetenschapsbeleid. Ook Peter Kerris, lijsttrekker van de Provinciale Staten voor de PvdA Gelderland en Aart van Malenstein lijsttrekker voor Waterschap Vallei & Veluwe, zullen spreken over de toekomst van het Waterschap en Gelderland. De verkiesbare lokale leden Carina Nieuwenweg (provincie) en Hans Paquay (waterschap) zullen toelichten welke kansen zij zien voor  Wageningen en wat zij de komende jaren willen realiseren.

Iedereen die meer wil weten over het belang van de verkiezingen en waar de PvdA het verschil maakt, is van harte welkom. Uiteraard is er voldoende gelegenheid  om vragen te stellen aan de sprekers en om met elkaar in gesprek te gaan.

De bijeenkomst begint om 16.00 uur.
Inloop vanaf 15.30 uur. Koffie en een drankje zijn verkrijgbaar.
Locatie: Wilde Wereld, Burgtstraat 1, Wageningen.