Door op 27 januari 2016

Gezocht: leden commissie landelijk.

Op zaterdag 13 februari 2016 zal in De Rijtuigenloods in Amersfoort  een ééndaags congres plaatsvinden. Om je aan te melden voor het congres kun je gebruik maken van deze link.

op vrijdag 12 februari 2016 willen wij graag met onze leden de moties, stukken en het congres voorbereiden. Wie zich nog voor deze denktank wil aanmelden kan een berichtje sturen naar de voorzitter [email protected].

Daarnaast maakt het bestuur van deze gelegenheid gebruik voor een aankondiging en een oproep. Alle leden die het Wageningse PvdA geluid landelijk harder en beter willen laten horen worden opgeroepen om zich aan te melden voor de nieuwe commissie landelijk. Wij zoeken leden die het unieke Wageningse PvdA geluid goed voorbereiden en verwoorden namens de afdeling. Leden die de afdeling in de breedste zin willen vertegenwoordigen bij landelijke evenementen en die de afdeling inlicht over landelijke issues.

De rol van de commissie leden is nog vrij om in te vullen. Wij zijn nog op zoek naar ongeveer 4 leden. Als je interesse hebt in een rol binnen deze nieuwe commissie dan kun je een mail sturen aan [email protected].

Namens het bestuur.

Roelof Naber