Door op 5 februari 2015

De campagne gaat van start!

In Wageningen gaan we zaterdag 14 februari van start met de campagne voor de Provinciale- en Waterschap verkiezingen. Het is het eerste jaar dat voor beide op 18 maart gestemd kan gaan worden.
Veel stemmen op de PvdA is van belang voor goed wonen en werken in Gelderland. En is ook van belang om het huidige kabinet te kunnen continueren. En uiteraard is stemmen op de PvdA van belang voor de PvdA zelf. Om de weg die is ingeslagen, om de verandering die we zijn aangegaan ook te realiseren zonder dat er mensen buiten de boot vallen. Om te zorgen dat het goed wonen en werken is in Nederland, nu en in de toekomst, voor jou en mij, voor iedereen.

Daarom hebben we de inzet van alle leden hard nodig! U kunt uw steentje bijdragen door mee te doen aan de campagneactiviteiten die we organiseren. Zoals bemensen van de kraam op de markt, het flyeren op het (bus-) station of te komen naar het PvdA Café dat door een aantal leden georganiseerd gaat worden. Zie voor meer informatie de AGENDA op deze website.

Opgeven voor een activiteit kan door contact op te nemen met Yvonne Drissen.

Ter voorbereiding van de campagne  organiseert het bestuur een avond in het Volkshuis waar u met bestuur en leden van de fractie Wageningen, van gedachten kunt wisselen over het verkiezingsprogramma van de Provinciale Staten en het Waterschap Vallei en Veluwe. Bent u geïnteresseerd, wilt u zich verdiepen in waar de PvdA Gelderland en Waterschap Vallei en Veluwe voor staat of kunnen antwoorden op vragen van Wageningers, kom dan donderdag 12 februari om 20.00 uur naar Het Volkshuis.