Wagenings Erezilver voor Petra van Amersfoort

6 mei 2023

Afgelopen dinsdag heeft Petra als dank voor haar jarenlange inzet om het leven van Wageningers  die het moeilijk hebben iets makkelijker, eerlijker en gelijkwaardiger te maken, uit handen van de burgemeester Floor Vermeulen het Wagenings Erezilver opgespeld gekregen. Een enorme waardering voor Petra. En het maakte haar, waarschijnlijk voor het eerst in haar politieke carrière, even sprakeloos.

Namens de hele PvdA Afdeling Wageningen feliciteren we Petra met deze grote eer. En dank aan de leden die zich hier hard voor hebben gemaakt.

Lees ook het krantenbericht: Wagenings erezilver voor Petra van Amersfoort – Al het nieuws uit Wageningen en omstreken (stadwageningen.nl)

Dat PvdA’ers betrokken burgers zijn, bleek een week eerder ook al. Ons bestuurslid Ger Naber kreeg uit handen van Floor Vermeulen een koninklijke onderscheiding, Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Namens de hele PvdA Afdeling Wageningen feliciteren we Ger met deze welverdiende onderscheiding!

Lees ook het krantenbericht: Vier koninklijke onderscheidingen bij lintjesregen in Wageningen – Al het nieuws uit Wageningen en omstreken (stadwageningen.nl)