6 juni 2013

Ledendag in de Tweede Kamer op 15 juni 2013

Ledendag in de Tweede Kamer

locatie: Tweede Kamer Den Haag datum 15 juni 2013, 11:00

Zaterdag 15 juni organiseren we onze Ledendag in de Tweede Kamer. Kamerleden geven jou en je introducé graag een rondleiding in het Kamergebouw. Je mag ook even plaatsnemen op een Kamerzetel in de plenaire zaal. Deze dag geeft je de kans om van dichtbij kennis te maken met het Binnenhof en onze Kamerleden. Aanmelden Je kunt je aanmelden via deze link > Doe dat snel, want er is nog maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Ben je nog geen lid? Word dat nu en kom direct voor een dag in de Tweede Kamer terecht! Je kunt al lid worden vanaf 1 euro per maand: ik word lid. Je ontvangt de uitnodiging voor 15 juni per mail. Waar moet ik zijn? De bezoekersingang op Lange Poten 4 in Den Haag. Neem je ID-bewijs mee en houdt er rekening mee dat je door detectiepoortjes heen moet. Een routebeschrijving vind je hier. Hoe laat begint het programma? Er is een ochtend- en een middaggroep. Degenen die het dichtste bij wonen worden voor de ochtend uitgenodigd, de anderen voor de middag. Overige vragen? Neem contact met ons op via [email protected]