Waar komt de rekening van duurzaamheid terecht?

6 juli 2018
Donderdag 12 juli, 19:30 Dorskampzaal WICC Wageningen, hebben we een bijzondere bijeenkomst over duurzaamheid. In deze bijeenkomst kijken we of alle mooie klimaatdoelen, in Wageningen, in Nederland en in Europa eigenlijk wel realistisch en vooral betaalbaar zijn. Want overal worden torenhoge doelstellingen gesteld, maar waar komt de rekening eigenlijk terecht?
De rekening van twee wijken per jaar van het gas af in Wageningen, het aardgasloos maken van Nederland en het halen van de klimaatdoelstellingen in Europa? Hoe zorgen we dat de sterkste schouders ook de zwaarste lasten dragen? Geen betere plek om het daarover te hebben dan in onze eigen stad waar ambities, kennis en durf samenkomen. Daar gaan we het aanstaande donderdag over hebben met 4 hele bijzondere gasten. Zij begeleiden ons bij de discussie.
Gasten zijn onder meer Paul Tang, kandidaatlijsttrekker en delegatieleider voor de PvdA Europa, Kees Vendrik, hoofd econoom van de Triodos & oud kamerlid van GroenLinks, onze eigen Wethouder Anne Janssen en Wethouder Marinka Mulder uit de gemeente Renkum. Dus kom ook en discussieer om 19.30 mee in de Dorskampzaal van het WICC!