Door op 5 mei 2014

Vrijwilligers gezocht voor campagne Europa

Beste partijgenoot,

Over ruim twee weken op 22 mei a.s., mogen we weer naar de stembus, ditmaal om de Nederlandse afvaardiging voor het Europees Parlement te kiezen. Het Europees Parlement wordt steeds belangrijker en krijgt steeds meer invloed, niet alleen in de besluitvorming op Europees en Internationaal niveau maar ook in de besluitvorming die ons direct aangaan. Belangrijk dus dat het sociaal democratisch geluid in Europa ook hier weerklank vindt. De PvdA Wageningen wil de komende week een korte campagne voeren, aanvullend op de campagne van het landelijk partijbureau. In het bijgaand overzicht staan de belangrijkste activiteiten genoemd.

ACTIVITEIT WANNEER
Markt zaterdag 10 mei en zaterdag 17 mei van 9:30 tot 15:30
Bakfietscampagne vrijdag 9 mei en vrijdag 16 mei van 19:00 tot 21:00
Laatste dag flyeren 20 mei
Gastcollege van Kati Piri over democratie in de EU i.r.t. Wageningen en /of EU en ontwikkelingssamenwerking Nog nader te bepalen (anderhalve week voor de verkiezingen)
Europa debat in de BBLTHK Zaterdag 17/5 van 16:00 tot 17:00

Voor een aantal activiteiten zijn we nog dringend op zoek naar extra hulp.

Op zaterdag 10 en 17 mei willen we met een kraam op de markt staan en willen we elke moment met een aantal mensen aanwezig zijn:
een groep van 9:30 tot 11:30,
een groep van 11:30 tot 13:30 en
een groep van 13:30 tot 15:30.

Op vrijdag 9 en 16 mei kunnen we ook nog mensen gebruiken om met een bakfiets folders en flyers uit de delen aan het begin van de Hoogstraat, bij de Tarthorst en bij de Hoogvliet.

Ook voor de laatste dag activiteit op 20 mei zoeken we nog extra hulp. Op een tijdstip dat jezelf het beste uitkomt laatste dag folders bij de mensen in de bus doen.

Mocht u geïnteresseerd zijn en willen helpen stuur dan een email naar Carlo Vromans waarin u aangeeft bij welke activiteit en op welk tijdstip (voor de marktkraam) u ons wilt helpen. U kunt ook bellen of sms’en.

Samen staan we sterk in Europa, ik ben benieuwd naar uw reactie.

Mede namens het bestuur van de PvdA Wageningen,
Met vriendelijke groeten,