Door Petra van Amersfoort op 11 juli 2015

Van de fractie

Maandag 6 juli j.l. was de laatste raadsvergadering voor het zomerreces . Een volle agenda waardoor we eerder begonnen zijn als normaal . Ondanks de warmte in de zaal hebben we veel onderwerpen behandeld . De PvdA is tevreden met wat we de afgelopen jaar hebben bereikt. We zijn erg druk geweest met o.a. de jeugdzorg , WMO en participatie. Daarin hebben we de scherpe kantjes er afgekregen voor de mensen waarom het gaat. Door inbreng van de PvdA fractie is er een onafhankelijke klachtencommissie en vertrouwenspersoon gekomen en staat in de uitvoering van het beleid het gezin centraal. Nu hebben we zomerreces maar vanaf september gaan we weer volop aan de slag. Heeft u onderwerpen, vragen of wilt u aan ons wat kwijt, dan horen we dat graag. Voor contactgegevens kijkt u op wie-is-wie. Wij wensen iedereen een hele fijne vakantie toe !

Petra van Amersfoort

Ik ben geboren en getogen in Wageningen . Wageningen is voor mij de stad om te wonen en zou er voor geen goud meer weg willen . Ik ben getrouwd en heb drie prachtige jongens . Ik ben sinds 2008 lid van de Pvda. Vanaf 27 maart 2014 ben ik lid van de fractie en

Meer over Petra van Amersfoort