Door op 14 mei 2014

Sociaal democratie van Europa tot Wageningen

Europa, ver van mijn bed?

Ontmoet Kati Piri en ontdek dat Europa je slaapkamer is!

Kati Piri, kandidaat PvdA voor de Europese verkiezingen, geeft op 20 mei om 12.30 uur college over ‘ Sociaal democratie van Europa tot Wageningen; hoe ziet dat er uit?’ Laat je verrassen door de kansen en mogelijkheden die dit biedt voor jou. Want voor de PvdA gaat het altijd om mensen. Of dat nu lokaal in Wageningen is, nationaal in Nederland of internationaal in Europa.

Studenten, medewerkers Wageningen UR, PvdA- leden en belangstellende zijn van harte welkom hier bij aanwezig te zijn. Uiteraard is er ook gelegenheid om met Kati in gesprek te gaan.

Kati Piri (1979) is kandidaat voor de PvdA bij de Europese verkiezingen. Zij was eerder werkzaam bij de sociaaldemocratische fractie in het Europees Parlement en bij de Wiardi Beckman Stichting. Sinds 2011 is zij programmamanager Zuid-Kaukasus en Moldavië bij NIMD, een Nederlands instituut dat politieke partijen en democratische bewegingen in jonge democratieën ondersteunt.

Leden van de PvdA hebben Kati al een paar keer eerder mogen ontmoeten en zijn erg enthousiast over wat zij te vertellen heeft en hoe inspirerend zij het brengt. We zijn dan ook erg blij dat Kati in deze drukke tijd Wageningen aandoet. Grijp deze kans en kom ook op 20 mei!

Waar ben je naar op zoek?