Door Roelof Naber op 1 mei 2017

Rozen, speldjes en bloemen op 1 mei

Op 1 mei staan wij traditioneel stil bij de viering van de dag van de arbeid door alle leden in Wageningen die de leeftijd van 65 jaar hebben bereikt te bezoeken met een rode roos. Onze vrijwilligers bezoeken ook de leden die 25 of 50 jaar lid zijn met een zilveren of gouden speld. Dit doen wij om stil te staan bij de strijd die er is geleverd voor de rechten van de arbeider.
Het zijn dan altijd warme gesprekken die we aan de deur hebben. Over de kracht van de sociaal democratie, de partij en natuurlijk over wat er nog beter kan en moet. Wij bedanken iedereen voor hun (vaak al jarenlange) steun aan de partij, maar ook de vrijwilligers voor het ronddelen.
Sinds enkele jaren is ook een onderdeel van onze viering dat de voorzitters (partij en fractie) bloemen bezorgen bij verschillende verzorgingstehuizen om de medewerkers en de vrijwilligers te bedanken voor hun inzet.

Wij wensen iedereen een fijne dag van de arbeid.
Roelof Naber

Op mijn tweede ben ik al in Wageningen komen wonen en na een korte onderbreking van 10 jaar voor een studie rechten en wat eerste werkervaring ben ik in 2014 teruggekeerd. Als student bleek ik in een beschermde wereld te leven die ver weg stond van de dagelijkse problemen die veel gezinnen hadden. Dat leerde

Meer over Roelof Naber