8 juni 2017

PvdA in de Nude, 11 juni 16:00-19:00

Op 11 juni is de PvdA tussen 16 en 19 uur aanwezig in het huis van de wijk in de Nude om de bewoners te praten over het verkiezingenprogramma 2018-2002.

Onder het motto: “Het is jouw buurt dus jij mag het zeggen” zijn wij vanaf 16 uur in het wijkcentrum van de Nude en lopen onze vrijwilligers door de wijk om te horen wat volgens jullie het  belangrijkste is voor Wageningen in de komende gemeenteraadsverkiezingen.

Naast onze vertrouwde rozen, koken wij deze keer ook voor de buurt. Zo kunt u vanaf 17 uur aanschuiven voor een eenvoudige doch voedzame maaltijd. Onder het eten kunnen wij dan uitgebreid ingaan op de komende verkiezingen en gemeenteraadsperiode. (Het is voor ons een gok hoeveel mensen mee willen eten dus om voedselverspilling te voorkomen is het wel op=op).

Bent u er zondag niet maar heeft uw wel standpunten die wij mee moeten nemen dan kunt u die vanaf aanstaande zaterdag ook opgeven via de website: www.pvda.nl/pvdaindebuurt.

Wij zien u graag zondag.