Door op 10 april 2015

Politieke Ledenraad 11 april

Kom naar de Politieke Ledenraad op zaterdag 11 april in het NBC Congrescentrum in Nieuwegein. Tijdens de ledenraad blikken we met elkaar terug op de campagne: wat ging er goed en wat kan er beter. Hierover kan je met vertegenwoordigers van jouw gewest en/of waterschap in gesprek gaan en hen van adviezen voorzien.

Een aantal leden heeft als input voor de discussie over de politieke koers een manifest geschreven dat hier te vinden is. Bestuur en fractie van PvdA Wageningen delen de bevindingen uit dit manifest. We roepen alle leden op om dit initiatief te ondersteunen https://metvertrouwenlinksom.files.wordpress.com/

Ook de Burchtstraatgroep uit Nijmegen schreef een pamflet. Je vindt het hier. Evenals de actuele moties aangaande de koers van onze partij kunnen deze stukken bij de discussie betrokken worden.

Je kunt reserveren via de reserveerlijn van de PvdA: 020-5512155. Voor aanmelding heb je het nummer van deze bijeenkomst nodig: 5890. Houd ook je relatienummer en postcode bij de hand. Als je geen relatienummer hebt, word je doorverbonden met een medewerker van de Ledenadministratie (tijdens kantooruren).

Datum en locatie
Datum: zaterdag 11 april 2015, van 13:30 tot 17.00 uur, inloop vanaf 13.00 uur