Door Hans Paquay op 30 mei 2014

Meer kunnen in Patrimonium

Dik tevreden De meeste bewoners zijn dik tevreden over de opzet van het plan, dat dit jaar begint en in 2017 voltooid moet zijn. PvdA-fractievoorzitter Mathilde Maijer vindt dat het allemaal nog beter kan: “Ik zou het mooi vinden als Patrimonium een pilotwijk zou kunnen worden over hoe wij in Wageningen met bestemmingsplannen om willen gaan. Er moet straks eenvoudig wat meer kunnen dan nu.”Motie Ze diende daarover deze week, samen met D66 en VVD, een motie in bij de gemeenteraad. De motie werd uiteindelijk ingetrokken. Mede omdat wethouder Han ter Maat (Stadspartij) aangaf dat nieuwe regelgeving al veel mogelijk maakt in de achtertuin. Hij beloofde een notitie over hoe Wageningen met nieuwe bestemmingsplannen om wil gaan.

Uit: De Gelderlander – 30.05.2014

Hans Paquay

Sinds 1997 woon ik in Wageningen.  Ik heb aan de UvA en TU-delft gestudeerd en ben nu werkzaam als programma- en projectmanager en hogeschooldocent. Wordt enthousiast van: Duurzame verbeteringen op het gebied van ruimtelijke ordening, welzijn en zorg tot stand brengen. Grootste ergernis: Het gebrek aan bereidheid om kennis, geld en macht met elkaar te delen. Een overheid

Meer over Hans Paquay