Loop mee met de nacht van de vluchteling

14 februari 2018

In de nacht van zaterdag 16 juni op zondag 17 juni a.s. vindt de Nacht van de Vluchteling plaats.  Een sponsorloop van 40 km op diverse locaties in het land. In Gelderland loopt de route van Nijmegen naar Arnhem. De Gelderse PvdA doet hier weer graag aan mee en vraagt ook aan de leden in Wageningen om mee te doen.

We willen met onze nachtwandeling zoveel mogelijk geld ophalen. Ook dit jaar lopen we voor noodhulp aan de ruim 65 miljoen mensen, die wereldwijd op de vlucht zijn voor oorlog, geweld en onderdrukking. Zij hebben huis en haard moeten verlaten, op zoek naar een veilige toekomst. Deze mensen hebben dringend hulp nodig. Water, onderdak, voedsel en medische zorg. We vinden het leuk om als team mee te lopen.  In de aanloop naar 16 juni willen we alle deelnemers dan ook graag een keer uitnodigen voor een gezamenlijke oefentocht.  Je kunt je aanmelden op  www.nachtvandevluchteling.nl team PvdA Gelderland.  Het zou leuk zijn als je de fractie ook een mailtje stuurt. We kunnen dan te zijner tijd afspraken maken over de oefentocht en de gezamenlijke start op 16 juni. Ons mailadres is [email protected]

We realiseren ons, dat niet iedereen in staat is deel te nemen aan zo’n lange wandeltocht.  We willen toch op deze wijze onze leden zoveel mogelijk bereiken. Mocht je deze actie een warm hart toedragen kun je de lopers sponseren via de site vanwww.nachtvandevluchteling.nl, team PvdA Gelderland. Elke bijdrage voor dit doel is zeer welkom.

Waar ben je naar op zoek?