Door op 31 augustus 2017

Kandidaat raadsleden gezocht.

Wij zoeken kandidaat raadsleden en steunfractieleden voor de periode 2018-2022. Een krachtige PvdA in de coalitie of oppositie is nodig om Wageningen duurzamer, mooier en socialer te maken. Daarbij kan jouw inzet het verschil maken.

Wij zijn op zoek naar diegene die zich betrokken voelt bij de gemeente Wageningen en die zich in wil zetten voor een mooiere gemeente vanuit de idealen van de PvdA. Wil jij meebeslissen over (bijvoorbeeld) de pandaparkeerplaats, sportzalen, rondwegen of de veranderingen in het sociale domein? Ben jij de bevlogen buurtbewoner of ben jij juist het financiële wonder die elke euro verantwoord wil (laten) uitgeven? Stuur dan een mail naar de secretaris Jacob via [email protected] om je interesse voor het raadslidmaatschap kenbaar te maken.

Heb je twijfels of vragen over je mogelijke kandidaatstelling, bel dan met de voorzitter via 06-47779562 voor een goede kop koffie. Dan combineren wij het nuttige met het aangename en bespreken wij alle vragen over een mogelijke kandidaatstelling.

Heb je zelf geen interesse, maar ken jij iemand die wij kunnen en misschien zelfs wel moeten overtuigen dan horen wij dat ook graag. Wij zijn altijd op zoek naar die onbekende helden van Wageningen die ons kunnen helpen bij het vertegenwoordigen van onze idealen.

Met vriendelijke groeten, namens het bestuur.