Door op 13 februari 2017

John for president!

Afgelopen vrijdag sprak John Kerstens met de leden van de PvdA Wageningen over de komende verkiezingen. Het leuke inhoudelijke gesprek over de behaalde successen in de afgelopen 4 jaar en de wensen voor de komende 4 jaar werd voorafgegaan door een goede edoch eenvoudige maaltijd. Zelfs de PvdA Ede gaf acte de présance om het een regionaal karakter te geven.

De huidige nummer 11 van de lijst  genoot zelf ook zichtbaar van de avond. De oud voorzitter van FNV bouw en vicevoorzitter van vakcentrale FNV voelde zich als een vis in het water in het Volkshuis waar ook de FNV gehuisvest is.

John heeft de afgelopen jaren zich met succes ingezet voor werkend Nederland in de tweede kamer. Recentelijk nog met zijn motie “fit de finish halen” zodat mensen die jonger beginnen met werken en/of zware beroepen uitvoeren wel eerder mogen stoppen met werken. Of met de gevraagde aandacht van de staatssecretaris voor de zekerheid van een goede oude dag met AOW en aanvullend pensioen nu de doorgeslagen flexibilisering voor sommigen betekent dat  zij geen pensioen meer opbouwen. Dat kan en mag niet gebeuren als het aan de PvdA ligt. De armoede onder ouderen is in Nederland zowat het laagste van heel Europa en dat moet ook zo blijven.

Wie wil meelezen wat er allemaal door John is bereikt kan op de site www.johnkerstens.nl (absolute aanrader!) zijn successen teruglezen. John Kerstens is bovendien een frequent bezoeker van afdelingen in het land en een ijzersterke gebruiker van sociale media. John volgen op facebook of twitter via @johnkerstens geeft een mooi beeld van waar de PvdA echt voor staat.  De site en de verhalen zijn ook handig voor als je op straat, op een feestje bij familie of bij de buren uit moet leggen waarom de beste keuze bij de komende verkiezingen toch echt de PvdA is.

Behalve John Kerstens is er door alle fractieleden en bewindvoerders ontzettend veel bereikt. Meer in het algemeen kun je daarom op resultaten.pvda.nl teruglezen wat er is bereikt door de PvdA in de afgelopen 4 jaar.

Wij waren superblij dat John er was om ons te inspireren  voor de komende campagne. Hij staat nu twee keer op 1, maar als het aan ons ligt mag John ook op 1. Wij zien hem de komende 4 jaar graag weer terug in de kamer om door te vechten en uiteindelijk? Wie weet: “John for president!”