Door Ger Naber op 20 januari 2014

Actie: Rode Rozen

Blijf doneren voor rode rozen!

Het inzamelen van geld voor rode rozen is nu al een succes. Er zijn al veel kleine en enkele grote donaties binnengekomen. De score tot nu toe is € 327,00 wat betekent dat wij al 654 rode rozen extra kunnen uitdelen. Daarmee openen wij het gesprek met even zo veel extra Wageningers de komende weken. Het is fantastisch om te zien dat een oproep zo veel doet. Maar we zijn er nog niet. Ons doel blijft om zo veel mogelijk wageningers te bereiken. Rozen openen nu deuren en beginnen  gesprekken. Gesprekken leveren de komende maanden nu eenmaal stemmers op. Blijf daarom gul geven en help Wageningen sterker en socialer te maken.

Heb je al gedoneerd en wil je zien wat er gebeurt met jouw bijdrage? Of wil je niet doneren maar helpen?  Ga dan mee canvassen, flye ren  op de markt of met de bakfiets er op uit. Aanstaande zaterdagstaan we al op de markt en canvassen we in Nieuw Kortenoord . Hou de website  in de gaten voor alle campagneactiviteiten.

Ger Naber.

Ger Naber

Ik ben op 17 juli 1947 in Havelte in Drenthe geboren. Na mijn militaire dienst tijd bij het Korps Commando Troepen ben ik aan de Landbouwhogeschool  Bodemkunde en Cultuurtechniek gaan studeren. Ik heb mijn hele leven gewerkt in de wereld van de wetenschappelijke bibliotheek in Wageningen en elders. Nu ben ik met pensioen en is

Meer over Ger Naber