6 maart 2017

13 Maart Jeroen Dijsselbloem op Wageningen UR

Op maandag 13 maart bezoekt Jeroen Dijsselbloem de universiteit van Wageningen. De minister van Financiën en voorzitter van de Eurogroep gaat met alle belangstellenden in debat over de verkiezingen en zijn visie op de toekomst van Nederland en Europa. Een mooie kans om twee dagen voor de verkiezingen te vragen hoe de afgelopen 4 jaar zijn geweest en wat de plannen van de PvdA voor de toekomst zijn.

Het gesprek vindt plaats in de Waaijerzaal, Oriongebouw, Bronland 1, gebouwnummer 103,  Wageningen. Tijdstip: 19:30 (zaal open om 19:00) – 21:00. De avond is ook nadrukkelijk bedoeld voor niet-studenten. Gezien de grote opkomst raadt de organisatie bezoekers aan op tijd te komen.

Jeroen is namens de PvdA sinds 2012 minister van Financiën en werd in 2013 gekozen tot voorzitter van de Eurogroep. Jeroen heeft zich dit jaar opnieuw verkiesbaar gesteld voor de Tweede Kamer en staat op plaats drie van de PvdA-lijst. De inwoner van Wageningen sluit zijn verkiezingstournee langs scholen en universiteiten door het land daarmee af in zijn eigen woonplaats.